8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

Prasówki

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu Ludzie znamy, że zabieg ćwiczeń, palenie tytoniu, spożywanie zbyt maksymalnej ilości gazie i dieta uboga w rezultaty i warzywa nie wróżą nic ciekawego. Elementy te znacząco zwiększają prawdopodobieństwo wystąpienia nadciśnienia tętniczego lub udaru mózgu.

8 owoców, dzięki którym unikniesz podwyższonego ciśnienia tętniczego i udaru mózgu

 

Jest jednak niewiele praktycznych, a dodatkowo efektywnych kroków pozwalających usunąć tegoż ryzyka.

kup traz

 

 

Poniżej przedstawiamy 8 owoców, które warto jeść, by uniknąć chorobie nadciśnieniowej oraz udarowi mózgu.

Banany

Lekarze zalecają spożywanie bananów w celu zmniejszenia zbyt wysokiego ciśnienia krwi. Wszystko dzięki dużej zawartości potasu. Utrzymuje się, że potas zwiększa siłę skurczu mięśnia sercowego.

Dzięki potasowi uruchomionemu w bananach wysokie ciśnienie tętnicze już się obniży. Banany można jeść jako oddzielną przekąskę lub podać je do jogurtu albo do owsianki.

Kiwi

Owoce kiwi z zielonym miąższem zawierają potas, również jak pomidory i owoce. Mają również witaminę C, która wpływa jako przeciwutleniacz wolnych rodników.

Jeden owoc kiwi zaspokaja 9% dziennego zlecenia na potas, 7% na magnez i 2% na wapń.

Pomarańcze

Picie soku z dwóch pomarańczy każdego dnia że poradzić w obniżeniu ciśnienia tętniczego. Rezultat w kwestii obniżenia ciśnienia można zobaczyć po 2–4 tygodniach spożywania soku.

Owoc granatu

Owoc granatu toż wielce duży owoc, który ważna jeść na twardo lub dusić w istocie soku. Pewne z poszukiwań wykazało, że picie filiżanki napoju z granatu chociaż raz dziennie przez cztery tygodnie że poradzić w obniżeniu ciśnienia tętniczego.

Napój z granatu że obejmować element całego śniadania. Myśl jednak, żeby zobaczyć ilość cukru, gdy kupisz gotowy sok. Dodatek cukru może zniweczyć zbawienny wpływ soku na zdrowie.

Papaja

Ten ciepły owoc obniżający ciśnienie stanowi kompletne rozwiązanie dla osób zmagających się z nadciśnieniem tętniczym. Papaja zawiera potas natomiast inny czynnik o potwierdzonym działaniu obniżającym ciśnienie u pań z nadciśnieniem tętniczym – flawonoidy.

Brzoskwinie i nektarynki

Jedna średniej powierzchnie brzoskwinia lub nektarynka zaspokaja 8% dziennego zlecenia na potas, 3% na magnez i 1% na wapń.

Dla głów na wypłacie obniżającej ciśnienie dobrą alternatywą dla współczesnej brzoskwini lub nektarynki będą plasterki tych rezultatów mrożone bez dodatku cukru. Przed spożyciem wyniki można rozmrozić albo zrobić koktajl bez ich rozmrażania.

Pomidory

Badanie przeprowadzone w Finlandii wskazuje, że wielka zawartość likopenu, czyli karotenoidu uruchomionego w pomidorach, możne zmniejszać prawdopodobieństwo wystąpienia udaru mózgu. Badanie zaprezentowane w dziele Neurology objęło 1031 mieszkańców Finlandii w wieku od 46 do 55 lat. Ryzyko wystąpienia udaru mózgu u pań z dużym stopniem likopenu niszczyłoby się o 55%.

Arbuz

Arbuz ma maksymalną ilość wody dzięki czemu dobrze wywiera na role z zwiększonym ciśnieniem naturze lub z nadciśnieniem tętniczym. Arbuz że oraz zapobiegać wzrostowi ciśnienia u pań z czystym ciśnieniem krwi.

Ponadto produkt ten brzmi L-cytrulinę, która umożliwia regulację ciśnienia tętniczego zaś je odbiera. Wśród tego aminokwasy zawarte w arbuzach mogą hamować wzrostowi ciśnienia tętniczego.

Więc pijmy świeżo wyciskane wyciągi z skutków i warzyw. Albo jest cokolwiek bowiem istotniejszego w działaniu niż zdrowie ?

Zobacz również wolnoobrotowa

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments